Nekad svante krona | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svante krona

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198298365620/

Vad är ditt namn i verkligheten? svante

Vad är ditt discord namn? slave#0914

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Alex Madrosso är en kille som är 22 år gammal han kommer från mexiko och hans barndom har varit väldigt dålig pga att hans familj var väldigt fattiga och hade knappt råd med något Alex pappa blev mördad av en kartell i mexiko för att han gjorde inte som de sa och Alex familj bestämde sig för att flytta till Sverige efter allt som hänt de fick pengar av kommunen och folket de flyttade till sen när alex blev äldre så blev hans mamma väldigt sjuk och han blev mycket ledsen och han såg på tvn att unive var en populär stad så han flyttade dit och han har alltid gillat tjejer och att jobba inom polis eller sjukvårdare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att uppgradera min rp och vilja ha mer roligt på servern och kunna ha tillgång till mer saker. Och jag kommer följa reglerna bra som medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vet hur man rpar så kommer att göra mycket nytta ifall min karaktär blir kommer jag göra bra scenarion för poliserna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner och har väntat i ett år på en dator så har längtat tills jag kan spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka