- Förbjuden
bob_bilder37
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Mekonomen Chef
Vad heter du IRL? svate
Vad heter du på discord? svanteavantesvan#0769
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställ många och vara i tjänst rimlig tider och kommer vara seriös
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inga men det är en ny sak som skulle passa mig bra är nu polis så följer lagar mycket och är en bra person med en bra personlig het
Hur ofta kommer du vara inne? måndag-tordag 15:00 till 21:00
helgen 11:00 till 23:00
har hockey då och då så ni vet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det spelar inge roll om jag blir nekad är polis nu så har det rolig just nu så skulle inte sluta med rpen bara för det jag bryr mig inte skulle bar tycka att det vara kull
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte nu men har gjort för men nu spelar jag bara på unive det dästa av de bäst servrarna
Har du läst våra Regler? svar ja
Vad heter du IRL? svate
Vad heter du på discord? svanteavantesvan#0769
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställ många och vara i tjänst rimlig tider och kommer vara seriös
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inga men det är en ny sak som skulle passa mig bra är nu polis så följer lagar mycket och är en bra person med en bra personlig het
Hur ofta kommer du vara inne? måndag-tordag 15:00 till 21:00
helgen 11:00 till 23:00
har hockey då och då så ni vet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det spelar inge roll om jag blir nekad är polis nu så har det rolig just nu så skulle inte sluta med rpen bara för det jag bryr mig inte skulle bar tycka att det vara kull
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte nu men har gjort för men nu spelar jag bara på unive det dästa av de bäst servrarna
Har du läst våra Regler? svar ja