Nekad svant | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

svant

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307522692/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Svensson

Vad är ditt discord namn? FaZe_47chromosomes#1632

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Josef Dzjugasjvili, 47 år gammal. Han föddes i Gori, Georgien (dåvarande Sovjetunionen) och bodde i ett litet torp i skogen med sin pappa. Hans pappa jobbade som skomakare och var alkoholist. Mamman dog när Josef var 4 år gammal i en bilolycka, och han var tvungen att ta hand om sig själv med tanke på att hans pappa ofta var på puben och söp. När Josef fyllde arton år och blev myndig beslutade han sig för att lämna allt han hade och sticka till ett bättre land. Han hamnade först i Lettland där han inte kunde få tag i något jobb, sen tog han sig till Finland och fick anställning som sopgubbe under en kort period. Han visste att han inte kunde fortsätta leva som sopgubbe hela livet och bestämde sig för att återigen flytta, den här gången till Sverige. Han bodde först i Luleå i några månader och levde på bidrag. Josef flyttade runt mellan en massa städer och till slut hamnar han i Unive. Nu ska han försöka få ett bra jobb. Han har precis fått sitt svenska medlemskap och vill därför försöka bli polis. Polisen lockar honom eftersom att han alltid har ogillat orättvisa. Josef vill att alla ska ha det lika bra, och polismyndigheten bidrar ju till det. Han är ganska arg av sig eftersom att han känner hat mot sin pappa som slog honom när han var yngre. Josef är därför väldigt snäll och vill visa folk att han inte är farlig. På fritiden mekar han med bilar, han är särskilt intresserad av Lada eftersom att han mekade med en när han bodde i Sovjetunionen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar med bra RP och försöker se till så att alla har det så roligt som möjligt. Jag kommer vara inne på servern så ofta som möjligt. Jag kan också reglerna sen tidigare när jag körde på en annan FiveM server (Göteborgs Stad). Så ni behöver inte oroa er för att behöva lägga ner tid på att varna eller banna mig osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara väldigt bra scripts och RP på Unive. Jag har också en kompis som spelar på servern och därför lockar också den här servern.

Hur hittade du Unive? Såg på twitch-streams och servern verkade bra, har även kompisar som har kört på servern innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det enda målet jag har är att ha roligt och att försöka få andra att ha kul medan de spelar på servern. Det gör så att servern fortsätter hålla en hög kvalitet, vilket är bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Om ett tag vill jag också försöka gå med i polismyndigheten och vara aktiv där. Men nu i början vill jag bara träffa folk och prata och få till bra scenarion osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka