Nekad svanil | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svanil

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Svante Nilsson

Vad heter du på discord? Svanil#6050

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom att jag är en passionerad ledare. Jag har också en stor passion för att ha ordning och reda. Jag tycker om att ta ansvar över min personal och att ta beslut som gynnar företaget. Jag är trevlig mot personalen och har goda kunskaper över att vara chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som både polis och securitas. Den enda skillnaden är att man lappar bilar, så jag vet hur man ska behandla folk och så. De enda är att jag behöver lära mig lappa bilar.

Berskiv din karaktär? Bosse Nilsen är en 25 årig man, som älskar stora utmaningar. Han har hela sitt liv älskat att ta den svåra vägen. Han vill inte göra de lätt för sig. Bosse är en man som älskar ordning och reda. Bosse har alltid haft en bra ekonomi, hans föreldrar har alltid varit stöttande och hjälpt honom. Han har många vänner som alltid ställer upp för honom. Han har innan varit en ganska högt uppsat polis som varit med i piketen, men nu vill han anta nya utmaningar.
Han är väldigt snäll och behandlar folk mycket bra. Men ibland kan också Bosse ha ett temprament som heter duga. Han kan bli riktigt arg om de behövs. Han skyddar alltså dem personer som betyder mest för han, tex hans personal och familj. Han har som sagt en passion för ordning och reda. Därför kände han att qpark var perfekt. Bosse är också väldigt vältränad, han har bra kondition och är stark.

Han är redo för en chefuppgift. Han hoppas kunna anställa många och få folk att sluta parkera fel. Han hoppas kunna utveckla företaget till nästa nivå.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar vardagar, 8 h minst på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de e klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka