Accepterad svanil | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svanil

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198345612469/

Ditt Hex-ID: 110000116f7ecb5

Vad är din discord tagg? svanil#7832

Vem var det som bannade dig? Ingen aning.

Hur lång tid var din ban? Permanent, kan inte joina servern.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ingen, är bannad från dcn.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Jag var en aktiv krim spelare på unive. Har lirat på unive i över ett år som kriminell och aldrig blivit bannad, och en dag för någon månad sedan blev jag bara bannad helt plötsligt, hade inte gjort något, inte skrivit något i dcn eller gjort något i dcn. Tyckte det var konstigt eftersom att jag är en spelare som är bra på rp och bidrar med mycket till servern, och speciellt nu när jag inte gjort något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på dc för att läsa lite innan jag skulle spela, men var bannad. HAde inte spelat på servern en vecka innan för jag hade varit iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det eftersom att jag inte gjort något fel. Jag är en mogen kille på 16 år som spelar bra rp, och har aldrig sagt något omoget i dcn, tycker det är konstigt varför jag får bann för ingen anlednign.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var i början av min rp karriär för ungefär ett år sedan, jag lallade lite, det var typ min första gång på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte lalla, men som sagt lärde mig av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du blev bannad för att du snackat skit om servern, nu har det dock gått ett halvår så jag ger dig en till chans. Men det är helt oacceptabelt att bete sig som en idiot och fortsätter du med detta pinsamma beteende kommer du inte kunna vara på servern, kanske inte någonsin igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka