Accepterad Svanen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: Axeleo#3710

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa servern så den blir stor och får bra ryckte kommer kolla mycke ansökningar och vara noga och rättvis mot alla kvittar om de är mina vänner eller inte. Kommer att läsa reglerna varje gång innan jag går in på servern för att kunna göra de så bra så möjligt så jag vet alla regler och kan dem i huvet. Om jag inte e hemma och jag har tid så kommer jag ta support ärenden på telefonen så bra jag kan. Jag har ju mycke erfarenheter att driva servers och jag gillar att vara högt uppsatt inom staffteamet för att kunna ta beslut och göra de så roligt och bra rp för alla. Jag hade tänkt att rpa efter jag e klar med alla ärenden och kommer vara mycke aktiv i support

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 7 timmar varje dag kommer jag vara aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? 5-7 timmar på vardagar, 9+ timmar på helger [Sommarlovet förmodligen runt 7+]

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag då jag har varit det på andra serverar och lärt mig mycket om staff arbete och annat. Har även varit SV på sunive innan och jag är väldigt taggad ifall jag blir staff och kommer arbeta hårt och försöka driva servern faåt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä asså jag kan ju vara vad som helst men asså jag vill hälst vara RP, support, donations ansvarig! Men funkar även med de andra ifall de behövs. Vill ju hjälpa servern så mycke som möjligt.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka