Accepterad Svampev3 | Medlem ansökning [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svampev3

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Edvin

Vad är ditt discord namn? svampev3.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Andersson och är 23 år gammal. Han föddes i Sverige med sin lillebror Emil, hans mamma Lisa och hans pappa Joel. När han blev 9 så va det krig i sverige och hans pappa var tvungen att jobba i militären för att skydda sitt land och hans familj. Hans pappa dog under kriget och grät varenda dag tills han blev 12. Bara när han var 13 så flyttade han till Norge. Han kunde inte prata norska och hans skolgång funkade inte jättebra. Han hade mer än 65% frånvaro och han hade f i alla ämnen förutom svenska, där hade han B. Hans mamma hade knappt några pengar kvar efter det så han valde att göra en sak för att hjälpa henne, och det var att sälja droger. Han sålde droger till folk i sitt lilla ställe i norge. Han visste att det han gjorde inte var så bra men han gjorde det för sin mammas skull, hon som slet för att få in pengar men fick väldigt lite. Medans Philip sålde drogerna så höll han på att lära sig norska. Efter 2 år så bestämde Philp sig för att ta ett flyg och flytta till en stad som kallas för Unive. I staden Unive så ville Philip jobba hos mekonomen för att han älskar att hålla på med bilar...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ha så bra rp som möjligt, kommer ej göra regelbrott på server. Jag kommer vara den bästa förebilden för alla icke medlemmarna och medlemmar i unive o visa hur man rp:ar väldigt bra. När jag blir medlem så kommer jag att söka ett jobb, tror nog förhoppningsvis att det blir mekonomen och hoppas jag blir godkänd! Kommer nog också köpa kriminell rollen
Kommer även bidra med: roliga scenarion, finna minnen i unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska köra för att vinna ett scenario utan att det ska vara kul för båda medparterna, t.ex du blir jagad
av polisen med en mycket snabbare bil, men istället så kör du långsammare och låter den komma ifatt, pittar han dig så rpar du på skador och låter hen ta dig. och inte ist t.ex skjuta ner polisen för den jagar dig, inte kul för någon isåfall.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har fattar alla, t.ex RDM det står för Random Death Match och är inte tillåtet, det handlar om att man inte får döda någon utan en giltig anledning, VDM står för Vehicle Death Match och är inte tillåtet, detta menas att man använder sitt fordon som ett vapen. händer detta blir det grove konsekvenser

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag kan alla grundregler och alla regler här på unive, vet t.ex Combat Logging, det står för att man inte får quita i scenario eller direkt efter, eller quita för att undvika ett scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte i nuläget! :)

Vidare till muntlig intervju! Du har 48 timmar på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka