Accepterad Svampebror | Whitelist ansökning (Kabir Ahmed/JetskiBram)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svampebror

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Svampebror

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822488967/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? plantanAA

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Finland och har en svår uppväxt slutligen så har han blivit utkastad från sin familj och lever just nu under depression vilket resulterar i droger och alkohol och jagar ständigt pengar.. nu vill han ta sig upp och börja tjäna svarta pengar för att kunna köpa det ingen annan kan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag har åldern jag vet var rp är och tycxker det är skit skojj. Jag kan också bidra till roliga scenarion om det uppkommer.. Jag lallar inte runt och gör ingenting utan jag lever min karaktär ut i varje sekund..

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att dom flesta spelar här samt min lillebror som jag spelar dagligen med.. så täntke det kan vara värt ett försök att få vara med och bli whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? på detta konto 151 och på mitt gamla konto 680

Hur hittade du Multistaden? Min lillebror rekommenderade mig denna server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja när jag första gången testade rp och inte riktigt visste hur det gick till.. men dom senaste två åren svar nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej precis startat upp five m igen och skulle gärna börja här

GODKÄND (skriftligt)

VIDARE TILL INTERVJU!

Du kan nå mig via Discord för att ta den muntliga delen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka