Nekad svampbobgang_GANG!!!! | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampbobgang_GANG!!!!

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199054976462/

Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? peter!!!#5711

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jesper halsson och föddes i sverige men hans pappa kommer från danmark och när han var fem år flyttade han till danmark sen när han var 10 så fick han en butterfly kniv av sin pappa och sen lämnade hans pappa han så han bodde på gatan och han började langa knark så började han få in pengar och han skulle han åka och göra en knark afär han skulle göra en knark deal och grabbarna riktade pistol mot han och då rykte han upp sin butterfly kniv och hugde grabarna men det han inte viste var att den var danska mafian och sen komde 10 skåpbilar och lyckades fly vid massa soptunnor sen direkt när han komde i från dem så tog han en båt direkt till unive och på båten såg han en tjej som han blev kär direkt i henne och han älskar och sladda med sina kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag älskar och hjälpa folk på unive och jag vill att det ska bli bättre på mekonomen och auto.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill utveckla mig på unive och kunna jobba på mer ställen så att jag vet att jag gör nån nytta på unive.

Hur hittade du Unive? en vän sa att jag skulle testa unive sen så började jag gilla unive så den är min favorite server nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jobba på mekonomen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka