Accepterad SvampBobFyrkant | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum 20 September 2006

Vad heter du på discord? SvampBobFyrkant#7998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är lite olika såklart men
på vardagar:
Måndag: 13:05 - 22:00
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 15:00 - typ 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Flera månader men kan faktiskt inte säga exakt hur länge.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle haft koll på spelare och kollat på hur dom spelar. Jag kan alla grundregler så jag har lätt för att se om dom bryter mot dom eller inte, jag har även medal som är ett program där man kan filma senaste 1 min som jag kan spela in om jag tycker att personen ska få längre straff än vad servervakt kan alltså 1 timme.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli en större del av servern och spara på tid till staffsen som har viktigare saker för sig att göra än att någon kanske säger något ooc. Då måste jag skriva /report varje gång, då någon staff kanske är på ett större scenario och måste tpa till mig för att någon började prata ooc. De vill säga att jag vill spara tid på staffs och för att jag tycker att vi blir mer på servern nu de vill säga att servern växer så det behövs kanske lite assistenter till staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra med att jag kan alla grundregler som gör att jag kan hålla koll på alla spelare som är i min omgivning så att säga. Jag hade kunnat bidra med att jag kan alla kommands som gör att jag inte behöver lära mig dom senare. Jag kan även bidra med att jag aldrig tvekar på att kick/ svban någon ifall jag känner att dom gör fel. Jag har även Medal som jag sa längre upp och kan spela in varje gång jag tycker någon gör något fel.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag kan alla kommandon och har även varit servervakt förr och skött det bra. Vill även underlätta för staffsen som har större jobb att göra genom att istället svban. Vill även hålla bra rp nivå från alla lallare som finns på servern, självklart finns det sjukt bra rpare på servern men känner att det finns väldigt dåliga rpare som måste få ett litet straff ibland som ban i 1 timme.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag har goda kunskaper inom det och har varit det förr men tappade min servervakt efter wipe då jag inte kunde va aktiv. Jag vill även bli det för att jag har skött det bra förra gången jag va servervakt och känner att jag kommer sköta det bra denna gången också. Jag har även koll på alla kommandos som servervakt kan utföra som hjälper mig att jag inte behöver lära mig dom sen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag som /kick som är typ som en varning till en spelare. Jag kan även /SVban som bannar en spelare i 1 timme. Jag kan också /Dv som tar bort ett fordon som är tomt och kanske står mitt i vägen. /revive då jag kan revive någon som kanske har råkat sätta igång en animation inne i bilen sedan flyger ut, det tycker jag är en bugg.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, ooc nör jag va ny inom rp och failrp när jag va polis och streamsniping (som ej va streamsniping) men lyckades att överklaga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka