Nekad Svampbob22 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svampbob22

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140006011/

Ditt Hex-ID: 11000014651687b

Vad är din discord tagg? Svampbob eller whac#5010

Vem var det som bannade dig? Vet ej men det var någon staff

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: fototapeter-vackra-havet-och-solnedgangen-delfiner-hoppa.jpg.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick ingen bild det är det därför det är en random bild så jag kan skicka in den här men fick inget varför meddelander jag blev bannad och sen vet jag ej varför dom banna mig då jag inte fick något pm eller grej från staff om regelbrott och sen skulle jag aldrig göra det heller men jag sover och sen när jag varför vaknar är jag bannad och bort tagen från unive dc och vet ej varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis stängt av datorn skulle sova då klockan typ var halv 4 på morgonen ungefär minns inte exkat och sen när jag på dagen vaknar ser jag att jag är bannad från dc och vet ej varför hade inte fått något meddelande av en staff eller mee6 eller något så vet ej varför det hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig då jag vet ej varför det hände då jag inte spelar på någon annan server har inte gjort fel ingame eller ooc det jag kan tänka mig jag var med i en rp servers dc som stängde ner för ett halv år sedan som sen jag hade kvar och inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 2 gånger innan en gång för jag inte hade voice changer och andra var typ samma sak fast det var faktiskt en sak som hände då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej kanske inte varit med i den dc men hade glömt bort den

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja eftersom det hänt förut med dc ban fast den här gången vet jag inte varför kanske lämna alla andra rp servrars dc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka