Accepterad Svampbob1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svampbob1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Persson

Vad är ditt discord namn? svampbob5906

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2008

Berätta om din karaktär. Jan Zmorzinski är en 31 årig man som har en bakgrund i Polen Hans farfar flydde från Polen under andra världskriget så Jan har växt upp med många hemska berättelser vilket lett till att han fick många hemska drömmar som ung. Jan är uppväxt i förorten Rinkeby på 80-talet vilket formade Jan hur han ser ut idag. Jan är en lugn person men när han väl blir arg så är det ett helvete att vara med han. Jans intressen är fotboll han håller på Arsenal så fort det finns pengar på Jans konto så åker han till London och kollar på fotboll. Jans mål med livet är att en gång ingå i gruppen människor som ser och tar honom för den han är men det är upp till Jan om det kommer bli på rätt eller fel sida av lagen. Jans livs dröm sen barn har varit att bli medlem inom ett stort gäng/grupp han vill känna en stor gemenskap då han inte gjort det så mycket tidigare då han var ensambarn och hans föräldrar inte var delaktiga i hans liv så Jan drömmer om just en gemenskap.

Jan har tänkt ut en plan då han tidigare inte känt någon gemenskap så drar han sig emot den kriminella sidan av lagen men…
Det finns chans att han kommer att följa lagen då han fått en hint av hur intressant yrket Polis låter så han velar mellan de två sidorna av lagen och hur de kommer sluta är upp till samhället i Unive Staden.

Några intressen som Jan har är fotboll och motorer, han älskar att bara ta en biltur längs den fina kusten som Unive Staden har att erbjuda. Så det Jan ser mest fram emot att lägga sina pengar på är en riktig fin bil som både har ett fint och bra ljudsystem och ett bra avgassystem i. Men det viktigaste är att den har många platser så att han kan bidra till en fin gemenskap och låta alla följa med i hans bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inom min RP bidrar jag med seriös RP, min personliga rp har varit mest krim rp men är även sugen på att rpa lite som polis. Varför jag borde bli godkänd är för att jag är en aktiv medlem och brinner för bra seriös rp med många roliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att man inte bara spelar för att gå med personlig vinst i ett scenario utan att du spelar för rpns skull och för att bidra till bra rp även om inte du som individ går på vinst med scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: du måste ha anledning till att döda eller slå personen i scenario du kan inte bara gå fram o slå någon på piren. VDM: Du får inte köra över folk eller använda ditt fordon som ett vapen. Copbait: du får inte med avsigt få polisen att följa efter dig. FearRP: tänk suntförnuft du måste värna om ditt liv. Metagameing: Du får inte använda dig av info från tex Discord i FiveM servern alltså du får inte använda någon info utanför din karktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit Medlem förut sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag saknar Rpn på UniveRP har varit borta från Unive ett tag och det är en rolig server så vill ta mitt ansvar för att göra den ännu bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka