Nekad svamp__ | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svamp__

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? svamp__

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Azimov och är född 2000-08-12 i en stad som heter unive utanför Infinity när Isak var 5 år gammal var hans pappa polis och Isak tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa Patrik kom hem och berättade vad som hade hade hänt idag på jobbet och Isak satt tyst bredvid och lyssnade noga och det gick några år till och med tills Isak var 14 och skulle skaffa sommarjobb på kommunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade Isak som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin frukost och sen cyklade till jobbet han skulle rensa ogräs på en kyrkogård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade makaroner eftersom det var hans favoritmat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sensommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade lossnat och han gick ner på huk och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett prasslande ljud i busken bredvid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärningsmän genom häcken och börjar hota Isak och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar hans mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa med en mobil han gömt i sin jacka och hans pappa kommer med sina kolleger direkt och Isak får åka in till polishuset och förklara vad som hänt men polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beordrade dem att göra det men inget hände.. sen den dagen har Isak velat vara polis....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med aktivitet hos White list jobben i 1-2 månader sen kanske jag ska bege mig vidare til den kriminella världen beroende på hur jag känner för servern osv. Jag kommer även att bidra med hög rp nivå som tex att använda alla /me till allt möjligt som finns i rp världen, Jag kommer tex att hålla en lugn och fin ton till alla invånare i staden som vanligt folk i verkligheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten istället för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. FearRp, Rdm, Metagaming, Combatlog, Nlr, Social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Själv har jag runt 1400tn timmar på spelet samt kan allt inom det

Heter du samma på discord som på steam? Ja, har 2 steam konton [main: https://steamcommunity.com/profiles/76561199357751124/ ] [andra https://steamcommunity.com/profiles/76561199228382719/ ]

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? går till skolan runt 5 timmar pär vecka så jag kommer vara mycket aktiv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka