Nekad Svaante | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svaante

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? svante123e

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex han är uppväxt i stockholm och har alltid haft mycket energi och varit glad men en dag ändrades allt. Han kom hem från skolan en Fredag och han skulle gå upp för en backe killen stod där killen som skulle bli en stor del av hans liv. Han gick förbi och sa "Tja" killen svarade "lyssna ta denna påsen och sälj kom hit imorgon med pengarna" Nils gick raka vägen ner till torget och såg några killar som han gick till. Han sa "vill ni köpa" dom sa "aaaa" Nils fick 3900kr. Nils tänkte att han behåller det. Han är nu hemma, han gömmer pengarna i ett kuvert under asin kudde. Han ropar till sin Mamma jag går ut mamma svarade okej. när han går ut ser han hur hans mamma går in i hans rum och börjar städa han blir mer och mer rädd. När han öppnar garaget står hans nya cykel där. Han hoppar på och tar sina första trampsteg på den. Han gillar den. När han är ute Ropar Den killen från förut "vart tror du att du ska" Nils svarar inte och cyklar men han ramlar och skrapar upp sitt knä. Killen tar cykeln och säger du borde vara glad att jag inte tog ditt liv. Nils blev rädd och bara grät. Nils ville göra hemd han gick till dom han sålde till och sa kan jag köpa vapen. Han köpte en glock i okej skick för sina 3900kr. Han sätter sig på bussen skakandes för att en polis kommer. Han hoppar av vid en gata som heter Gustavas plats och han ser killen direkt han tar upp pistolen ur väskan och släpper skott Nils känner adrenalinet i kroppen som kickar in och han börjar gråta för det han gjort. Han springer ut till skogen men där står dom han sålde till, dom ropar på han och han kommer till dom. Dom säger bra jobbat vill du jobba för oss Nils blir nervös men vågar uinte sga nej. hans första jobb var att råna en butik i göteborg på 7000kr och han lyckades. Han springer till skogen där dom alltid möts och han får sina första pengar. det var dom 3900kr men han kunde få mer och han tyckte det var spännande det är nu han vill ta det till annan nivå och jobba med kompisar. Han gillar att åka runt på el kick med grabbarna och gö dummheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att göra bra Rp följa alla regler och ha suntförnuft och inte lalla för många förbrukar sin chans men jag är seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har en rolig stund och att inte bara en person har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp Betyder att du ska aggera som i verkligheten och inte lalla runt under vissa scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem ock krim på andra

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös kille och gillar rp och gillar när man följer alla regler

Nekad.
Anledning:
Fel svar "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" Läs reglerna en extra gång.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka