Nekad Svaante | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svaante

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199191864986/

Vad är ditt namn i verkligheten? svante

Vad är ditt discord namn? svanen boi78#6656

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Jag är 25 är jag tränar mycket på fritiden (gym och fotboll) och är med vänner ofta. Jag har ett bra förhållande med min familj och älskar min hund. Under min barndom hade jag det väldigt bra för jag hade många vänner, alltid någon att vara med. Min bästa vän heter Malte. Nu bor jag i utkanten på stan och jobbar som en kassörska. Mina föräldrar bor utanför staden. och är pensionärer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har bra rp, jag gilalr att splela på unive. Jag vill också ha tillgång till jobb som man behöver medlemskap till. Och jag gillar att hjälpa folk och då hade jag passat att jobba som t.e.x mekonomen eller falck. Sen vill jag bara uppgradera min rp nivå bli bra och ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp roliga scnearion och allt annat mycket som komme hjälpa till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ha roligt i ett scenario och att man inte alltid behöver vinna det för att de ska vara roligt och tänka på att det ska vara roligt för alla

Hur hittade du Unive? Kompisar

Vidare till muntliga, du har 48 h på dig lycka till !

Nekad, Inte tagit Intervjun i tid, Ansök igen om 24h, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka