Inaktuell Sv3n | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bössan.1910

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Bössan_1910

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har ett långt tag velat att bli en del av den större delen av servern unive liksom som att välkomna nya spelare och ge de en så bra start och så bra välkomnande till servern men även hitta just de personerna som passar som spelare här på unive. Jag villäven hitta nya vänner i staff teamet och ba allmänt ha de roligt tillsammans med de medans vi gör ett bra jobb tillsammans

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är väldigt mogen och jag är seriös och håller inte på att latcha runder utan jag är strickt och rätt ska va rätt men även är ja väldigt bra på hitta just den personen där ute som är den perfekta för servern unive, jag bemöter även alla med respekt vem än de är och är inte otrevlig mot nån.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta alla med respekt och visa de en bra sida av sig själv men även visa de va som gäller så de ska va så redo de bara går för unive så de kan allt så alla får en så bra spel upplevelse

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill vara en aktiv medlem som hjälper till och bidrar med nya idéer. Jag vill vara med och skapa en positiv gemenskap där alla känner sig välkomna, respekterade och trivs. Jag tycker att det är viktigt att samarbeta och stötta varandra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla reglerna, man ska kunna rpa på ett väll sätt och kunna bete sig men även ska du bemöta alla med respekt som sagt så som du vill bli själv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle känna att jag har ett ansvar över att medlemarna jag plockar in på servern ska bete sig och de ska kunna rpa på ett mycket väll sätt men även att jag ska alltid försöka va den bästa personen av mig själv.

Hur ser din aktivitetet ut? runt 8-10 timmar men de kan även bli lite längre

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

inaktuell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka