Accepterad Suzee | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Suzee

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199208322528/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Forsberg

Vad är ditt discord namn? Suzee#3929

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Andersson och är 20 år gammal men han ska snart fylla 21 år gammal. Han är uppvuxen på en gård utanför gävle. Han har bara sin mamma vid liv han har inga syskon men han önska att han hade ett syskon. Hans pappa dog när han var 14 år gammal. Han dog i en bilolycka. Han har aldrig haft några kompisar i närheten han hade bara björn som bodde i småland. Han hade inte så bra betyg under sin skoltid. Hans mamma är väldigt snäll och omtänksam Edvin älskar sin mamma. När han tog studenten när han var 18 år gammal så börja han jobba som reporter men nu när han har flyttat till storstan så vill han börja jobba någon annan stans. Edvin är väldigt social om sig men det har han alldrigt riktigt varit sen han flytta till storstan. Han är väldig glad och nöjd med sitt liv han gillar att hänga med andra och bara snacka och ha det gött. Edvin har alltid haft ett interesse för bilar han älskar värkligen bilar speciellt dom lite gamlare bilarna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har redan haft ett medlemskap men det blev indraget pga att jag hadde en annan servers dc i min profil men nu har jag tagit bort det!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är en server där alla är accepterade och det är bra staffs/admins på serven. Det är en stor server och det är bra rp på serven.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min kompis och han spelade på unive och då började jag också spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel e att jag ska ha så kul som möjligt och jag ska lära mig så mycket inom rollspel och att jag ska bidra med skratt och glädje och att kunna skapa många roliga minnen med andra spelare på serven. Och att jag ska utvecklas inom rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska förbättra unive och sprida glädje till alla spelare på serven. Jag ska också skaffa så många kompisar som möjligt och att ha så kul som möjligt på serven.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka