Nekad Suzee | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suzee

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Edvin Forsberg

Vad heter du på discord? Suzee#3929

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 110 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Qpark för att det verkar vara ett roligt jobb att vara chef på. Jag vill även utveckla min RP och andras RP och det kan jag göra när jag har ett chef jobb. Jag vill också vara chef där för att folk ska kunna jobba där för att det är inte så många Qpark bilar man ser ute i stan. Jag vill också bli chef på Qpark för att höja RP nivån för det är väldigt ofta det står bilar huller om buller i stan och irl Så ställer man sig inte hur som helst. Men varför jag helst vill bli chef på Qpark är för att det är ett roligt och alla hatar en om man jobbar på Qpark eller alla hatade iallafall Qpark när Xray var chef. På Qpark så åker man ju typ bara bil och det gillar min karaktär att göra han har ett stort bil intresse så att det passar ju bra. Han gillar även att vara på piren och där så står många felparkerade man jag kommer ju inte bara vara på piren.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga speciella erfarenheter men jag har tittat mycket på Xray när han var chef så jag har sett hur man söker upp bilen och tittar vem den står på och sen så skickar man en faktura och det vet jag också hur man gör för jag har jobbat på Marjas och båtbolaget innan så jag vet hur man skickar en faktura. Man om det är något jag inte vet så lär jag mig väldigt lätt så det är nog lungt.

Berskiv din karaktär? Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Andersson och är 20 år gammal men han ska snart fylla 21 år gammal. Han är uppvuxen på en gård utanför gävle. Han har bara sin mamma vid liv han har inga syskon men han önska att han hade ett syskon. Hans pappa dog när han var 14 år gammal. Han dog i en bilolycka. Han har aldrig haft några kompisar i närheten han hade bara björn som bodde i småland. Han hade inte så bra betyg under sin skoltid. Hans mamma är väldigt snäll och omtänksam Edvin älskar sin mamma. När han tog studenten när han var 18 år gammal så börja han jobba som reporter men nu när han har flyttat till storstan så vill han börja jobba någon annan stans. Edvin är väldigt social om sig men det har han alldrigt riktigt varit sen han flytta till storstan. Han är väldig glad och nöjd med sitt liv han gillar att hänga med andra och bara snacka och ha det gött.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara på jobbet den mesta tiden jag är inne på servern och det är ca 2-4 timmar på vardagarna och på helgerna så kan det vara från 08:00-00.:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka