Nekad Suzee | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suzee

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Edvin

Vad heter du på discord? Suzee#3929

Hur gammal är du? 13 år gammal och fyller den 29 juli

Hur många timmar har du på Fivem? 165 tim

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på Falck för att driva företaget framåt för att alla förtag som håller på med att laga bilar behöver ha en chef för det lagad flera hundra bilar varje dag så att det behövs. Falck är ett väldigt roligt jobb tycker jag för jag jobbar själv där just nu och jag vill verkligen bli chef där. på Falck har vi ett väldigt roligt comuniti (stav). Jag vill somsagt driva företaget framåt samtidigt som jag lär mig mer om ett chef jobb. Det bästa jag vet det är att få ta tag i saker och att hjälpa folk och från att jag blev anställd på Falck så har jag velat bli Chef där. >För dem där utbildningarna känns så roliga att hålla. Min karaktär gillar att äga massa saker och han har också ett stort bil intresse samt jag irl. Det finns inget på jobbet Falck som är tråkigt inte änsålänge. Att träffa nytt folk e de bäst som finns enligt mig och nytt folk kan jag säga att man träffar på falck. Jag vill föra företaget falck till stadens största jag vill kunna anställa nytt folk höja deras rp. Jag vill kunna komunisera med nytt folk.Jag vill skapa fler jobb och skala upp så att Falck blir mer använt. Det är viktigt med reparationsfirma på Unive då det finns många fordon som är sönder. Det finns många scenarion då många personer som behöver sin bil lagad. Och den RPn vill jag utveckla, att det inte bara blir att man lagar bilen utan att man håller en konversation och faktiskt gör det till ett mindre scenario. Falck har potential att bli lika stor som Mekonomen och jag vill vara den som bygger på den potentialen och ser till att saker och ting händer för både kunder men även arbetare. Jag vill göra Falck till stadens kungar, jag vill ha falck bilar runt i staden 24/7 som patrulerar. Jag vill att folk ska sluta ringa Mekonomen och att dem ska ringa falck med en service som är snabbare än ljustets hastighet!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rätt så bra erfarenhet. Jag kan hur man ser hur mycket pengar företaget har. Jag vet hur man ser vilka som är anställda. Jag jobbar somsagt där just nu och vet exakt hur man ger en faktura hur man lagar bilen. Jag vet hur jag ska hålla en utbildning till nyanställda. Om vi på falck ska börja med att man måste ta utbildning till bärgare så vet jag hur man bärgar en bil. Jag kan allt inom /e cloudgaze /e clean och /me drar ut kroken och allt det där.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edvin Andersson och är 21 år gammal. Han har ett stort intresse för bilar. Han växte upp på en gård utanför gävle. Han har alltid mekad med bilar lastbilar,båtar och traktorer. När han var 16 år gammal så dog hans pappa i en bilolycka när han var påväg hem från sin verkstad. Det var hans pappa som lärt han allt om bilar och motorer. Men han hade en farfar som lärde han mycket om bilar ondå. innan hans pappa dog så sa han att han skulle välja att plugga fordon och när han var stor så skulle han jobba på en bilverkstad och det gör han nu. Efter han tog studenten så började han jobba på en bilverkstad i gävle som hette autobulter men äfter det så börga han på båtbolaget sen marja-lisas och nu på Falck. Han är bra på att ta kritik men och kan hantera strässiga sitvationer. Just nu så äger Edvin en Volvo 242, saab 95 och en hinda NSX för tillfället. Edvin är en väldigt trevlig och har ett rent brott register. Edvin har länge velat äga en bilverkstad eftersom han pappa gjort det.

Hur ofta kommer du vara inne? Helger: 08:00-23:30
Lov: 08:00-00:00
Jag ska försöka höja dem här tiderna men skolan kommer ivägen och träning men om jag inte är på träning eller håller på med skolarbete så är jag inne på Unive! Den mästa tiden jag är inne på unive så är jag i tjänst på Falck.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det finns bara ett svar och det är ja. Jag skulle jobba kvar på Falck jag skulle ha samma karaktär, allt kommer va som vanligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag tycker unive har en utmärkt RP nivå och det är kul att det är så många inne till skilnad till andra servrar där det finns mpc:er. Så unive är självklara valet.

Har du läst våra Regler? Ja och jag är full medveten om dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka