Nekad Suzee | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suzee

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Edvin Forsberg

Vad heter du på discord? Suzee #3929

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 42 timmar och 23 minuter

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag brinner för att laga bilar och att (leda) ett jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga speciella erfarenheter men jag tänker att man måste börja nånstans. Men sedan så lär jag mig saker väldigt snabbt så att om det är något jag inte kan så lär jag mig väldigt fort, annars kan jag fråga min nuvarande chef om jag behöver.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edvin Andersson och är väldigt rolig och seriös och kan ta kritik väldigt bra. Han brinner också för bilar och båtar det är derför jobbar på båtbolaget just nu och han har gort det sedan han föddes. Han gick fordon och transportprogrammet i gymnasiet. Han växte upp på en gård med sina föräldrar och hela hans familj brinner för bilar men hans pappa är dessvärre död. Han är typ alltid på sitt jobb så länge han är vaken förutom han behöver sälja/köpa en bil för då är han på t.e.x på piren. Han är inte den som brinner för pengar utan vill hellre ha bra kollegor som jobbar på bra och får bra betalt. Han kan även säga att någon får sparken för att han gillar inte att ha ha kollegor som bara tramsar runt. Han har tröttnat på båtbollaget så att han vill byta helst till ett chef jobb för att då är det mer att göra om dagarna, och som på t.e.x nu så jobbet han på båtbolaget och dit kommer det inte så många och det tycker han inte e så kul utan han vill träffa många ny kompisar som han kan va med på sin fritid för att nu har han typ bara 5 vänner och han gillar inte att känna sig ensamen för det är det är det värsta han vet. Han är också den som tar för sig och är inte rädd för någon och han vågar säga till folk på ett trevligt sätt att han inte får jobb där. Han är inte nå blyg när han pratar för att det är ju inte så bra att vara chef då enligt han iallafall.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar typ 15:00-20:00 om jag inte behöver göra något med skolan. Och helger 09:00-23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja lätt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte för tillfället och kommer inte gör det heller

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka