Nekad Suzee | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suzee

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Forsberg

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Vad heter du på discord? Suzee#3929

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 2-5 timmar Helger Från att jag vaknar tills att jag somnar.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1,5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ha samma RP nivå som vanligt och jag kommer jobba som vanligt. Men jag kommer tänka mer på hur folk RP:ar på servern än vad jag brukar. I vanliga fall så reportar jag. Men om jag blir servervakt så kommer jag hjälpa till att förbättra servern och ta bort lallare och folk som pratar OOC.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att förbättra servern så att vi får bort alla lallare och gör servern till en bättre RP nivå. Jag vill också att inte alla staffs ska behöva jobba lika mycket som dem gör nu så att det ska bli en bättre server. Jag vill också bli servervakt så att jag kicka folk som står AFK för det sänker RP nivån.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag bidra till att göra unive bättre genom att kunna ta massa lallare som staffsen inte hinner med. Som t.e.x så när jag var på båtbolaget och jobbade igår så kom det massa lallare som invaderade vårat kontor. Det var också för någon dag sedan så drog en kille upp sin sniper på piren och siktade mot folk och sköt upp i luften och då blev det inte så bra RP och sen ta bort alla folk som pratar OOC.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag har en del kunskap inom jobbet och så att inte alla staffs ska behöva jobba lika mycket. Jag vet också när folk inte har så bra RP nivå eller om dem pratar OOC.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag älskar unive och vill att det ska bli en 10 av 10 server och jag känner att jag kan hjälpa till att bidra till det. Jag vill också bli servervakt så att inte alla staffs behöver göra lika mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska mycket koll för att jag har kollat på Philip320:s vidios på yt och då har jag lärt mig. Och sen har jag kollat lite på sniffax stream och då har jag lärt mig ännu lite mer så att jag har ganska mycket koll innom staff jobbet jag kan dem flesta /revive och typ /kick /tpm för att teleport sig.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja bara en gång och då fick jag 1 timme för lite lall på mekonomen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka