Nekad Suzapådc | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suzapådc

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199181102657

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Åkesson

Vad är ditt discord namn? Suza

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är kriminell då den är rolig men när det gäller är den kaxig. Han är trög och frågar mycket. Har en speciell röst och ordspråk som många stör sig på. Men har stil. Han är 20 år. Han har tidigare boxnings bakgrund så han kan fightas. Han är kallhjärtad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker att jag är bra på att rpa då jag tänker i alla situationer vad jag själv skulle göra fast i min karaktärs sits. Jag är seriös och är alltid i min karaktär. Jag har spelat lite på servern och tröttnar på att jobba då jag vill vara kriminell.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker den är bäst. Jag har provat andra servar utan whitlist. Det är seriösa och bra rpare där och det är bra med folk. Det är alltid nått som håller igång. Antingen är det bilträff eller så är det nått event

Hur hittade du Unive? Den kom som rekommendation då jag tänkte varför inte och då såg jag att detta var denna Serven som jag ville spela på och satsa på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bra så jag kan bli bra på serven

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på att rpa och att ha kul. Jag vill kanske bli polis med men det tar vi senare. Sen vill jag bli gängmedlem med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för jag kör bara unive då det enligt mig är den ända bra och den är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka