Suza | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suza

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199181102657

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Åkesson

Vad är ditt discord namn? Suza

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en hemsk bakgrund då han blev mobbad för hans utseende men senare i livet så fick han alla brudar han ville ha. Min karaktär är 20 år har jobbat på ICA sen första dagen han fyllde 18 men kände för att flytta till annan stad då unive och börja om på livet. han är ganska aggressiv men det är det tjejerna dras till säger han. han har boxats när han var liten och gått på alla kampsporter du kan tänka dig. min karaktär flyttade till denna stad för att bli kriminell. han har alltid velat vara kriminell då han har sett upp till många kriminella under sin barndom och nu med. han kommer att bidra med en skön stämning och vara snäll mot alla som det behövs för. men ifall nån är elak och vänder ryggen på han då blir han inte glad. hans nackdelar är att han kan vara lite negativ och förnedra vissa utan att tänka på vad han säger. men hans positiva sida har betydligt mer punkter. han är både snäll mot andra som är snäll mot han. han är rolig bra på sporter och är atletisk. han är inne i bilar och hans favoritbil är Ford focus. han föredrar godis före chips och hans favoritmat är chiliconcarne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill kunna rpa på riktigt och inte ha begränsade saker som man inte kan göra utan medlemskap och att jag är bra på att rpa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det känns som att et är den bästa serven på fivem

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom att en kompis spelade på den för nån månad sen men har inte frågat om medlemskap förens nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min rp som tex skådespel eller sådant

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har inget speciellt mål att uppnå bara att vara seriös och att ha roligt. dessutom vill jag inte ha några begränsningar som man inte kan ha utan medlemskap

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i andra servar för tillfället men kan hända att jag går in på nån annan server men isåfall är det nån 1v1 server eller nåt. brukar inte vara nån rp server jag är inne på. men jag har 200 timmar på spelet samt att jag hade ett annan konto innan då jag hade 350 timmar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka