Accepterad Sussi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sussi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SussiEZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Sussi#1022

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mohamed och är en mycket speciell grabb. Han är lite smått efterbliven (om man får säga så) och även lite funktionsnedsatt när det kommer till samhället. Men han är trevlig, rolig och kan bidra till roliga och speciella situationer på Unive. Han är lite av en gangster, men han har bra egenskaper så som att han kan spela trummor och gitarr. Han är alltså en väldigt musikalisk person. Han och hans kusin åker runt mycket i staden och busar med invånarna. Ibland spelar de musik på gatorna tillsammans. Han och hans kusin har en väldigt nära relation till varandra, och gör nästan allt tillsammans. Båda flydde från Syrien tillsammans när de var 12 år gamla och har sedan dess hållit ihop hela vägen. Nu fokuserar min karaktär på att skaffa en karriär inom krimialitet, eftersom han har haft en svår uppväxt och vill ta illskan på samhället. Han är även en ganska klumpig person och skadar sig mycket, därav hoppas jag att sjukvården är beredda på att ta emot honom med hans skador. Han är 27 år gammal, han håller mycker känslor inom sig så som illska, hat, ångest och har ganska dålig självsäkerhet eftersom han blev retad i skolan för att han inte kunde svenska så bra. Men han gör det han kan för att ge folk ett gott intryck och vara trevlig mot andra. Om någon retar honom så är det lätt hänt att hans aggresioner kommer ut. Men de som är snälla mot honom och hans vänner håller han gott om hjärtat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag kan bidra till roliga situationer och scenarion. Redan under ca en vecka utan medlemskap så har jag bidragit till roliga scenarion. Jag följer reglerna ni har, men jag skämtar ganska mycket under vissa scenarion för att få en bra stämning. Vilket jag har märkt att folk på Unive verkar uppskatta. Jag får ofta folk att börja skratta och försöker mitt bästa att vara seriös, men också att se till att folk har kul när de pratar med mig eller är med mig. Jag kan bidra till en god stämning, och bra RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med roliga scenarion, får folk att skratta men följer samtidigt de regler ni har och bidrar till en god stämning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för sin egna skull, och att andra ska kunna vinna ett scenario och ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom tips av kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka