Nekad Susiga Sigge | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Susiga Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Susiga Sigge #6036

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sigge Julbord. Han är en man på 27 års åldern. Han är även en väldigt kreativ, snäll och glad person. Sigge kommer ifrån en liten by i Närke där han bor med sin fru och sitt barn. Sigge har ett väldigt stort intresse för bilar och älskar att mecka med de. När han var liten så brukade hans farfar ta han till bil shower och Sigge blev väldigt inspirerad. Han har alltid drömt om att vara mekaniker men han har aldrig haft skolbetygen eller årket att bli en bil mekaniker. Sigge har en väldigt stor rädsla för spindlar och ormar då hans bror blev biten av en spindel när han var liten. När Sigge var 11 år gammal så dog hans farfar som han älskade väldigt mycket och ända sen dess så har han varigt både arg och ledsen. Hans mamma var alltid snäll emot Sigge och gav han det mesta han frågade om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och moget rpande då jag har rpat i över 1 år. Jag kommer skapa roliga scenarion för båda parterna och höja rp nivån masser. Jag kommer även att försöka få in flera spelare på unive och skapa ett gott ryckte på servern även om det kan vara många lallare osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för båda parternas sida och inte ha en stor win mentalety och skapa roliga scenarion som båda parter kan ha roligt i.

Hur hittade du Unive? Jag fick inspiration att spela på Unive när en kompis sa till mig att börja spela.

Nekad, inte riktigt rätt rätt svar på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka