Nekad susbanana | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

susbanana

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211360143/badges/13

Vad är ditt namn i verkligheten? william djup

Vad är ditt discord namn? Colt#7014

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter muhamed Khatib. Han kom till sverige när han var 12 år gammal han hade inga pengar så att han ville skaffa ett job så att han kan få lite snabba cash så han gick tillsammans med sin vän till de äldre killarna och frågade finnns det nåt job vi kan göra för er för att få pengar så att de gav han en väska som han skulle lämna till ett ställe för att få pengar han fick inte kolla i väska så han gjorde samma sak flera gånger. Han fick större positioner. 10 år sennare till slut blev han ledare över gänget. Han ville skaffa en fru och bilda familj men det fans ingen tjej som ville vara tillsammans med honom för han var så känd i registret. så att han tänkte lämna livet med ett gäng och ligga lågt så han vill nu börja tjäna snabba cash själv så nu vill han bli kriminell igen och börja känna mer pengar för han kan ligga lågt det är inte så enkelt att bli fångad så här på detta sättet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en glad och omtänksam person som vill allas bästa. . Tiden jag har varit på servern, känner jag att Unive RP är platsen för mig att spela på. Då jag har blivit bra bemött av samtliga, självklart givit samma bemötande. Vill hålla mig aktive på servern för att nå en så hög nivå som mjöligt inom karriären jag väljer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal. Och allmänt go rp mycket bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att en person inte alltid ska vinna varenda scenario och att man låter vissa andra vinna scenariona istället för att bara vinna så göra man så att det blir roliga scenarion där någon annan vinner t.ex

Hur hittade du Unive? av kompis och TIKTOK

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka