Accepterad susbanana | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

susbanana

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211360143/badges/13

Vad är ditt namn i verkligheten? william djup

Vad är ditt discord namn? Colt#7014

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter muhamed Khatib och är 22 år gammal, han gillar att vara hjälpsam och är ofta väldigt glad och trevlig. hans bakrund är inte så bra, han bor nu ensam då hans familj lämnade honom för han var inte bra i skolan. han rev sönder proven störde lektionen blev utkastad och hans föräldrar var riktigt besviken på honom. han skulle börja sjuan men han hade för mycket skolk så hans föräldrar valde att överge honom . men idag har muhamed ett jobb och bra med pengar, sen träffa han några personer som sen blev hans vänner, men dem vart kriminella så han valde att leva vidare ensam och idag har han ett stort intresse för bilar och han äger ingent fordon . muhamed och han gillar att vara på ett ställe som heter piren, han brukar spanna in massa coola och häftiga bilar, han är annars en riktig glädjespridare trots allt som hände under barndomen. idag lever han ett helt vanligt liv han är inte rik eller fattig, han jobbar som reporter som han tycker är väldigt rolig muhameds dröm jobb är advokat, han funderar på att bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag är duktig på rp, jag kan supporta er mycket när jag får möjligheten t.ex. att donera, promota servern. Jag kommer också streama mycket på er server i framtiden. Jag vill också kunna jobba speciella jobb som bara kan få om man är whitelist som polis, sjukvårdare, securitas m.m. Jag vill också bli whitelist för att det är en så stor server med mycket spelare och då finns det mycket möjligheter att få mer vänner och sådant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp då det är det som är det roligaste enligt mig för rp. Att du kan spela med något annat än bara scenarion hela tiden. Utan att man slinker in med en kommentar då och då för att få något annat i kikaren än att bara tänka på ett skott scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt även om det inte gynnar dig, fastän planen var annorlunda. Bilda en bra uppfattning och vara så realistisk som möjligt. Allt kan hända, situationer kan ändras väldigt fort och det tycker jag är väldigt unikt och roligt. Man ska ha roligt ihop helt enkelt och inte tro att man alltid ska vinna eller ha makt.Att om t.ex du blir rånad så gör du som du skulle gjort i verkligheten alltså lyssna på vad rånarna säger och ger det som de vill ha. Man hade t.ex kunnat slå ner dem men eftersom att man inte hade gjort det i verkligheten pga rädsla gör vi inte detta i rp heller.

Hur hittade du Unive? Av kompis och TIKTOK.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka