Nekad susbanana | Medlem ansökning (albazy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

susbanana

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211360143/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Colt#7014

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhamed Khatib och är född i Stockholm med sin mamma, pappa och 2 bröder.Och då han blev bort adopterad när han var 15år. Av en stökig familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem här då jag är väldigt mogen har jag fått höra från många håll.Jag har märkt att på unive under tiden jag har varit på servern har jag märkt att man har vädligt mycket möjligheter som spelare då det finns vädligt mycket scennarion och roligt rp man kan skapa på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en väldigt hög rp nivå och kommer därmed bidra med bra och långa scenarion.När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha roligt oavsett om man förlorar ett scenario eller inte.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade om det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka