Accepterad Suryoyo12 | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suryoyo12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171215115/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Goro

Vad är ditt discord namn? Suryoyo12#9337

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Suryoyo och är 22 år. Han är från Syrien och har bott i Rinkeby hela livet. Han kan vara väldigt social och trevlig om han vill, men han gillar mer att visa sig tuff framför grabbarna. Lojalitet är väldigt viktig för honom då hans grabbar alltid har funnits vid hans sida när han har haft det tufft. Han och hans vänner har gjort många kriminella handlingar som har fått han att fastna på den dåliga vägen.

Då hans pappa lämna familjen tidigt har pengar alltid varit ett problem för hans familj, så han letar alltid efter nya sätt att tjäna pengar. Han gillar att prata med nya människor, köra bil och spela fotboll. Hans dröm är att fixa tillräckligt mycket pengar för att bli ekonomisk oberoende, så han kan hjälpa sin familj och uppleva livet till fullo. Han är väldigt pratglad och strävar efter att bli en bättre människa, men har svårt att komma bort från det förflutna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ser mig själv som en seriös rp spelare som kommer bidra till roliga situationer. Jag tycker att om man följer reglerna blir spelet mycket roligare och mer verkligt. Är väldigt aktiv och ser verkligen fram emot komma igång.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Läst bara bra saker om servern och det är många personer som spelar i servern. Vilket gör det ännu roligare då det finns väldigt många att prata med och mycket att göra/jobba med. Även att det är en svensk server är också ett stort plus.

Hur hittade du Unive? Hittade den på en hemsida som hade listat svenska servers. Efter att jag såg den så kom jag in på hemsidan och läste.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en karaktär som syns och är väldigt spontan på att testa allt möjligt. Bli ekonomisk oberoende och samtidigt ha kul. Leva kvar i den kriminella vägen men att ha en fasad som visar att man är trevlig och pratglad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på rp och ha väldigt roligt. Vill hitta folk som man kan spela med och ha kul med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bra känsla att detta är den servern man har letat efter.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka