Nekad suryoyo | Chef-jobb ansökan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

suryoyo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jimmy

Vad heter du på discord? suryoyo#7662

Hur gammal är du? 07/16

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat här tidigare som 2021 men jag slutade fiveM

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet massor. kommer ta massor med intervjuer kommer kunna laga bilar kommer kunna göra allting snabbt och smidigt men säkert. Jag är själv en person med mycket erfarenhet jag kan lära ut folk det jag har lärt mig. Och kommer göra så alla som vill komma till mekonomen de är välkomna. Samt kommer jag försöka hitta en biträdande som kan hjälpa till med allting på mekonomen. Alla anställa ska visa hänsyn och respekt. Jag kommer vara väldigt seriös chef samt strikt då grejer blir seriöst på arbetet. Jag kommer kunna göra så vi har lite vakter på plats så det inte sker någon lall OSV. Kommer ha koll på alla anställa så det inte lagar sina bilar gratis eller gör något annat med bilarna så det inte blir korruption. kommer göra så alla kollegor använder sig av /me /sme /e och använder sig av delar när det arbetar så det kan räknas som en bra rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som mekonom innan samt har jag en bra erfarenhet. Jag har varit personal ansvarig så jag vet hur jag ska hantera alla intervju osv. Jag kan alla menyer på jobbet funkar och så samt har jag alla erfarenheter som krävs på jobbet. Jag vet hur jag ska bete mig, jag vet hur jag ska utb folk.

Hur ofta kommer du vara inne? vardag - 6 timmar Helg - hela dagen lov - hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka