- Meddelanden
- 113
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? Gripen taxi
Vad heter du i verkligheten? Emil Karlsson
Vad är ditt användarnamn på discord? Emil ghj
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2000
När fick du medlemskap på Unive? runt 1 månad sedan men har haft det förut
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har aldrig varit chef på Unive tidigare. Jag varit det i andra servers. Men nu är jag P/A på taxi och har varit det kanska länge nu. Jag tycker om taxi otroligt mycket.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? kommer få taxi firman och bli bra mycket bättre en den är nu. Jag kommer vara seriös och kommer försöka få bort icke medborgare.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv typ varje dag. Finns på dc hella tiden det tar max en timme innan jag svarar
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Emil Karlsson
Vad är ditt användarnamn på discord? Emil ghj
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2000
När fick du medlemskap på Unive? runt 1 månad sedan men har haft det förut
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har aldrig varit chef på Unive tidigare. Jag varit det i andra servers. Men nu är jag P/A på taxi och har varit det kanska länge nu. Jag tycker om taxi otroligt mycket.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? kommer få taxi firman och bli bra mycket bättre en den är nu. Jag kommer vara seriös och kommer försöka få bort icke medborgare.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv typ varje dag. Finns på dc hella tiden det tar max en timme innan jag svarar
Har du läst våra grundregler? Ja