Surströmming | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Surströmming

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Pongolompitch

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff pågrund av att jag tycker de ser väldigt roligt ut å passar mig helt perfekt. Jag har tagit en paus på server men är tbx nu och tänker att jag ska satsa på staff. Jag är otroligt trevlig och jobbar alltid på ett effektivt sätt så de ska passa alla! För mig är de viktig att folk fattar beslutet som staffen tar så dom inte kommer göra om de. Detta kommer framför otroligt bra. Jag kommer speca otroligt mkt samt platser där man vet att de är lite kaos. För mig är de väldigt viktig att jag gör bra ifrån mig. Om jag har som mål att göra en grej kommer jag att nå de utan tvekan. Jag kommer vara hård med de jag gör å göra de korrekt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som fungerar bra är communitin sen support kan de vara så ibland att man får vänta lite men tycker de endå är bra. De som måste förbättra är följande. Spec för folk gör så mkt kaos för de staff inte specar dom. Har sätt folk ig som tror de är en lall server å dessa kommer jag speca å få de att sluta. Sen icke medborgare som snor en bil å gör kaos. Dessa är de stora punkterna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba effektivt tillsammans å ha en bra struktur å bra sammanhållning å alla måste tjäna varandra och våga säga de man vill samt speca mkt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är de viktig att göra bra ifrån mig så de kommer inte vara några större problemen. Hur man agerar professionellt är vissa mogenhet om någon sitter å skriver å är otrevlig hjälper de inte att skrika tbx. Man måste också kunna ta kretik å jobba ifrån de

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar en stor del vardagar kan vara 4-8 timmar beror på lite. helger är typ när jag vaknar tills jag går å lägger mig. Jag staff arbetar väll 70 prucent av tiden ibland mer ibland lite mindre men ska ute gå från de iallafall

Hur länge har du spelat på Unive? Typ ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har aldrig varit staff på unive förut men staff arbetet passar mig så de kommer gå strålande. Vet man inte ska blanda in andra server men har varit staff på olika serverar å de har gått bra

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event jobb kriminell

Tillbaka