Accepterad Suringen | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suringen

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
6
Ditt discord namn: Suringen

Ditt Hex-ID: steam:11000014e3b6e2f

Vad för typ av beslut gäller det? Staff / Krim

Vem/vilka tog beslutet? Clässic och Ludde antar jag? Han som tog bort helper rollen

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag "fear rpade". Troligen så har folk skickat in klippet eftersom att jag fick en i deras allians bannad, har fått hot i PM att dem ska skicka in på mig eftersom att jag fick deras vän bannad. Har en bild men lyckas inte lägga upp den här

Hur är beslutet felaktigt? Allt börja med en jakt där dem jagar oss och sedan pittar sönder oss och börjar skjuta mot oss direkt efter, "inge rpa på skador". Sedan så går våran bil sönder, så vi parkerar vid ett hus och inväntar dem som jagar oss och skjuter dem när dem åker förbi. Dem väljer att köra upp sportbilen på ett berg/ kulle och sedan hoppa ut och skjuta. Jag springer upp mot dem och lyckas skjuta ner en sedan blir jag själv nerskjuten. Han som ligger ner börjar skrika till dem andra och krypa till dem när han är död att dem ska rikta mot mig. Dem håller fortfarande på då och skjuter mot mina vänner och han som står bredvid mig riktar inte mot mig så jag reser mig upp, med vapen i min hand, hinner knappt rikta mot den närmste som fortfarande står och skjuter mot andra när jag blir skjuten från en annan som står ett par meter ifrån. Jo ja det var dumt att försöka ta chansningen att försöka skjuta han som står bredvid mig, fast att jag har en rätt så stor chans att ta honom. Däremot så tycker jag att allt vart fel pga hela scenriot hände pga av att dem pittade oss och hoppa ut direkt efter, inge åtgärder. Sedan att dem åker upp med en sportbil på en kulle och hoppar ut. Han som är död skriker att dem ska rikta mot mig, när han ligger död, tycker att det inte är så professionellt att skrika någonting sånt när du precis fått i dig ett par skott och ligger döendes. Detta scenario hände under min första dag som helper "hade inte fått perms innan" och är nu 5 dagar gammalt. Som sagt, ja det kan ha varit lite fel att försöka, men tycker inte att det borde resultera i att jag blir demoted, har aldrig fått en krim varning tidigare och alla bans jag fått har jag blivit unbannad ifrån, där alla var felaktiga.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jb6TvFHs8I_OZuuif?invite=cr-MSx0S3ksMjE0OTcxNDQzLA Ett klipp från när jag reser mig upp. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jb6RMWwwn0Wd4niOB?invite=cr-MSxxUGMsMjE0OTcxNDQzLA Klipp från när dem pittar oss och hoppar ut där dem inte fick Blackscreen, men jag och nån annan fick. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jb6U1sMzu6liEkNfU?invite=cr-MSwyaHIsMjE0OTcxNDQzLA Klipp på när vi skjuter mot dem när dem åker förbi, dem åker sedan upp på berget / kullen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka