Antagen Suringen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suringen

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Suringen

Ange ditt födelsedatum 18 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är aktiv, mogen och jag har det enkelt att lära mig. Jag kan se och är villig att se från andra folks synvinklar, där jag själv vet att det inte alltid händer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att sociala rpn bland kriminella är lite sådär. Det är väldigt mycket skjutande utan att dem flesta vet varför och mycket krig som baseras på konstiga anledningar, där man inte pratat ut mellan gängen om det. Detta är något som jag tycker borde förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Börja med att vara hårdare på straffen för brist på Social RP bland annat, samt att man ska fokusera mer på gäng och folk som lider som sagt av Social RP. Fortsätta med dessa krim varningar och lägga till så man inte direkt kan köpa tillbaka sin krimroll efter man fått den indragen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är absolut viktigt att agera proffessionellt speciellt som en staff, där man ska vara som en förebild åt alla på servern, nån man kan lita på etc. Man ska ju inte som sagt lalla runt och hålla på, abusea sina perms osv.

Som staff så ska man vara sitt bästa jag, inge lalleri och faktisk ta det seriöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nu för tiden så gör jag inte mycket på mitt privat liv, där det blir mycket Unive om dagarna. Självklart så kommer jag fokusera på staff arbetet mer än min RP, men ändå hålla en balans mellan det båda.

Jag är aktiv mellan 4-8 timmar per dag, där jag som sagt inte har mycket för mig på fridtiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive nu sedan Juni detta år, där jag var borta nån vecka på en annan server, som jag ansåg var sämre än Unive så jag kom tillbaka till unive och fortsatt RPa här.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga riktiga erfarenheter inom att vara staff på en Fivem Server, däremot så har jag erfarenheter av att vara staff från andra typer att rollspel sevrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det skulle nog vara kriminell

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka