Nekad Suringen | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suringen

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Suringen

Vad är ditt Hex:ID 1000014e3b6e2f

Ange ditt födelsedatum 18 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv mellan 3-6 timmar i vanligt fall. Brukar bli längre beroende på vad det är för dag. På senaste så har jag varit väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nästan 2 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 2 gånger, men blivit unbannad på båda, en ban var perma men vart unbannad och andra ett missförstånd. Kan inte bifoga men har en bild på ban total

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hjälpa och underlätta grejer för staffs. En servervakt rpar som vanligt, medan dem hjälper till när dem ser något regelbrott. En servervakt håller koll på rollspelandet på servern och försöker se till så inge regelbrott bryts. En servervakt kan kicka folk och om det behövs SV banna spelare. Om det är ett större regelbrott så kan man rapportera det till en staff.
En servervakt ska vara en förebild för resten av folket på servern, där man alltså inte ska begå något regelbrott medan man har rollen, INTE I VANLIGT FALL HELLER.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till och vara med och underlätta saker för staffsen. Jag är ofta aktiv under konstiga tider där det inte är så många staffs som är inne, där mycket lall hålls på och många regelbrotts bryts, och jag vill kunna hjälpa till vid såna tillfällen.
Jag rpar som en sjukvårdare där mycket lall uppstår i stora salen, och ibland så finns det inte staffs som kan hjälpa till, där det kan vara bra och vara servervakt så man kan kicka problemspelarna och om det behövs SV banna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption samt abuse är när man utnyttjar sina perms för att själv få förmåner som t.ex revva sig efter man dött av hunger, banna folk i scenarion bara för att vinna, banna folk bara för att dem är jobbiga och Dva en bil bara för att vara jobbig mot människor.

Nekad.

Anledning: Permabannad för 10 dagar sedan

Just nu anser vi dej ej lämplig som servervakt

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka