Accepterad Sur_Druva | Whitelist ansökning [Bengt] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sur_Druva

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198321609835/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? duck#4815

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2006

Berätta om din karaktär. William är en person som älskar att åka i snabba bilar samt att laga bilar det är hans största hobby att åka snabba bilar är i hans familjs blod att åka snabba bilar hans pappa körde race för Formula 1 och hans mamma var mekaniker för hans pappa Formula 1 team det var där dom träffades när William var 10 så dog hans pappa i en krasch under ett race så det lämnade William ensam med sin mamma dom hade inte jätte mycket pengar men dom klarade sig efter den dagen när hans pappa dog så funderade William hur hans pappa kunde dött varför?? men till slut så listade han ut det var fel på broms skivorna på bilen som var dåliga. efter 20 år när William var 30 då hade han blivit chef för mekonomen och ägde flera snabba bilar innan han åkte med dom så kollade han alltid med bilen så den inte var trasig på grund av att den dagen aldrig försvan ur williams huvud

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för jag skulle bidra med en bra och sreiös rp nivå och kommer alltid vara en bra medborgare som kommer hjälpa alla som behöver hjälp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? vill köra på en server med bra och hög rp niveå och min kommpis sa att ni hadde bra och hög rp nivå

Hur många timmar har du på FiveM? 380

Hur hittade du Multistaden? en kommpis tipsade mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej har inte blivit bannad här eller på en annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka