Accepterad Suprisss | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suprisss

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198841732028/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? Suprisss#1337

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Olsson han har en brorsa och en brors son i staden som han hänger med mycket! Björn e arbetslös o söker jobb! så fort björn har fått medborgarskap i staden kommer björn att söka lagliga jobb i staden! Björn e väldigt bil intresserad han gillar mycket svenska bilar men också tyska bilar! och han älskar motorcyklar. Olof älskar även korv o älskar att lära känna folk och är mycket social! Björn har haft ett tidigare missbruk vilket han har tagit sig ut ur nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer erbjuda bra rp o social rp o göra roliga scenarion som inte bara e roligt för mig utan även för andra!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känner att det är en server som passar mig med mycket gött folk unika skripts samt många spelare! Och har även ett väldigt bra community som jag vill delta i!

Hur hittade du Unive? Tiktok samt twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Social rp o lära känna folk o snacka me många!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Sprida mer social rp på servern o mindre makt och pengar rp! samt att få community till en ännu trevligare plats en va det redan är!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! spelar bara på unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka