Accepterad Suprezza | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suprezza

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874122212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Bilek

Vad är ditt discord namn? Young Savage@5559

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Alfrakt och är 24 år gammal. Max föddes den 26 mars 1997 på sahlgrenska sjukhuset i göteborg. Max föddes i en bra familj med bra ekonomi hans pappa karim 56 var båtmekaniker och hans mamma karim jobbade i vården. Max hade alltid älskat båtarar och när han var 4 så hade han redan en favorit båt och det var en Landcruser 978 som han vill äga i framtiden.
Han hade även två storasyskon som heter molly 29 hassim 27. Maxs pappa var med om en allvarlig bilolycka i tidigt ålder och skadade naken rätt rejält. Men det hindrade inte han att jobba men han kunde dock bara jobba 60% så Max fick redan i tidig ålder fick hjälpa till i verkstaden som han älskade. När Max började skolan så hade han det väldigt lätt jämfört med de andra i klassen. När Max gick ut grundskolan så hade Han B och C i nästan alla ämnen. Hans mamma ville att han skulle satsa på skolan och sjukvården medans hans pappa tyckte att han skulle fortsätta i verkstaden. Max valde att fortsätta i verkstaden. Men efter några år i verkstaden så började han tröttna så han gick läkarprogrammet i stockholm för att bli läkare. Men Max Hade fortfarande en drömbåt som han ville köpa bara att den kostar nästan 3,5 miljoner kronor så Max måste spara upp mycket mer pengar för att ha råd med det så han planerar att öppna en ny båtfirma och kunna reparera båtar efter att han har jobbat klart i vården. När Max är pensionär så vill han jobba med båtar eller äga en egen båt som han kan leva på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en duktig roleplayer och jag är en väldigt snäll roleplayer Jag kan bidra till väldigt bra roleplay och ha en bra server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är jätte mycket spelare inne varje dag och jag älskar alla olika företag och att det är bra spelare inne bra roleplayers!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte bara spela för makt och pengar även att man kan ta förluster!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min brorsa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka