Accepterad Suprezza | Ban Överklagan [Nilsis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Suprezza

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874122212/

Ditt Hex-ID: 1100001367857e4

Vad är din discord tagg? Young Savage#5559

Vem var det som bannade dig? Nilsis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 3955940e405fbb62b826febef1752998.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag brött mot suntförnuft regeln och det hände eftersom att jag tog ut min kniv på piren där det fanns massa folk och en allmän plats. Och att det är oacceptabelt att göra detta eftersom det förstör rpn på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang tillbaks mot min bil eftersom jag skulle åka därifrån och då ser jag att nilsis har skivit till mig vad gör du och då fattar jag att jag har råkat ta ut min kniv på piren när jag skulle ta ut min ficklampa och då skriver jag tillbaks förlåt och sen blev jag bannad påvägen tillbaks till gänghuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Nilsis har helt rätt att banna mig där och jag tycker det är helt fel av mig och att det är jätte omoget att göra såhär eftersom det förstör rpn på piren och jag lovar att detta kommer aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2x Lall och jag har lärt mig av dom att inte hålla på att slåss på en allmän plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ta upp min kniv eller ens följa efter personen med kniven eftersom det förstör rpn på piren som sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är väldigt omoget och helt fel av mig att göra såhär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att ni orkar inte med alla hålla på och tjata och behöva neka de för att få veta hur det känns när man blir tjatad på.

Godkänd, jag kommer att unbanna dig och godkänna denna överklagan, men det som du gjorde ska aldrig ske igen.

Tillbaka