Accepterad Superwraken | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Superwraken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Maddison

Vad är ditt discord namn? superwraken#5107

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010

Berätta om din karaktär. Fjuppe Lingonberga är 26 år gammal och kommer ifrån en liten håla vid namn bjäckestorp i värmland. Han har ursprung ifrån sverige och norge. Fjuppe flyttade till stockholm vid 19 års åldern och har sen dess jobbat som bilmekaniker. Fjuppe är en glad och rolig kille som har det lite svårt med konsekvens tänket. Att hoppa ifrån en bro 10 meter upp är inget ovanligt för fjuppe. Fjuppe har oftast väldigt med hög energi och gillar att göra saker hela tiden. Att vänta i en timma är inte nått fjuppe gör. Han gillar att imponera på sina vänner och tjejer. Han är intresserad av allt som har med bilar att göra, Han gillar att mecka och hans dröm är att äga en Audi rs 8. Fjuppe blev nyligen vräkt av hans gammla lägenhet och har beslutat att flytta till staden för att starta ett nytt liv med nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag söker en server med en rolig gemenskap och bra social rp. Jag vill bidra med mycket bra rp till scenarion och social rp under vanliga dagar. Jag vill spela väldigt aktivt och hjälpa till på servern. Jag har tidigare spelat på en fivepd server som polis där jag tränat upp min rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man i vissa scenarion ska lugna sig lite i sitt parti av scenariot för att den andra delen ska kunna fortsätta för att få scenariot längre och bättre. Till exempel vi ett bankrån när polisen anländer ska de inte bara storma byggnaden och skjuta alla utan försöka påbörja en förhandling för att få mer realistisk rp. Det blir även roligare för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom att jag blev tipsad via en kompis. Unive är även en så stor server så jag har hört och sett livestreams ifrån unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka