Nekad Superstar | Chef-jobb ansökan,ta bort vill inte va chef här.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketeen

Icke Medlem
Meddelanden
174
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Alex

Hur gammal är du? 17 år

Hur många timmar har du på Fivem? ungefär 100 timmar+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det jobbet eftersom det just nu inte finns någon annan som jobbar där och jag skulle kunna göra ett fantastiskt jobb som båtbolagchef, jag älskar havet, och har ett stort intresse av båtar, som liten så levde vi nära havet och då så brukade jag och min pappa köra runt i hans båt. Jag ser även väldigt många behöva någon som jobbar i båtbolaget eftersom många gillar att vara i havet men inte hittar någon alls, så därför vill jag göra något stort för staden! Som en chef skulle jag även anställa bra personer som är intresserade av båtar och vet hur det är att vara en försäljare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat i båtbolaget tidigare men aldrig varit chef så jag vet hur jag säljer båtar osv, jag har varit chef på andra jobb, så att jag vet hur chefjobb fungerar. Jag vet hur jag ska höja ekonomin i båtbolaget samt hur aktiv jag måste vara, så jag kommer vara så aktiv de vara går och hjälpa företaget så bra de bara går!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ricky Rich han är 25 år gammal och är en före detta kriminell som levde ett farligt och tufft liv tills att han blev tagen av polisen och fick sitta inne 2 år, när han väl kom ut från fängelset så ville han testa på att sjunga och det fick han och må bra, Ricky är även väldigt intresserad av båtar, jetskis, yachts. Ricky har levt i denna staden i en ganska lång period nu och vill gärna testa på något nytt. på fritiden så gillar han att chilla med kompisar, spela fotboll, och han älskar att klubba med kvinnor, han är väldigt stark och har bra kropp, han är en i miljonen som han träffar man aldrig på.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan. efter skolan och träningar så är jag inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Senast ändrad:
Det måste va 24 timmar mellan bump och när du har lagt upp den annars kan du bli bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka