Nekad SuperMonky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SuperMonky

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander 12 år gammal

Vad är ditt discord namn? alexander0041

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Jag födes i spanien 2003-08-03 i madrid mina föräldra dom heter Tina bjök och jimmy bjök och ja´g heter jonte bjök och vi var rika så vi flyttade till dubia och då köpte min pappa en farari för 21 miljoner då bode vi där sen flyttade vi igen till sverige och en da g dog min pappa det var ven kille som skjöt honom du blev jag arg och köpte en ak 47 ak då åkte jag till honom som skjöt min pappa och då skjöt jag honom och di fick jag 10 år fängelse då en dag så kom jag ut från fängelset och då gjorde jag ett bankrån och sen han jag skjöt han var en maffia boss så hans gäng dödade mig sen begravdes jag sen kråt min mamma sen tog hon skälvmord senn så var alla i himlen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra scenario och bra rp och jag kommer vara aktiv så mycket alla dagar så mycket scenario kommer jag bidra med mest och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så båda kan ha skans att vina ett scenario och ska spela så längge så man kan ha vinst så man kannn vinna så båda kan vina ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt ska man ha för polisen och ambulansen och vdm ska man inte göra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag kan köra bil bra och mycket ernfariheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har adhd och dykslexi men jag är snäll och rolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka