Nekad SuperMonky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SuperMonky

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Stjernkvist

Vad är ditt discord namn? alexander0041

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär födes 2003-03-07 av en mamma och pappa dom heter tina björk och jimmy björk och jag heter alexander björk sen då mamma och pappa bråkade då och då och en vacken dag så gordemamma och pappa slut då blev alexander arg och böt liv till det krimenella och alexander gick med i gäng en vacker dag gorde alexander gäng ett banrån då kommer alexander gäng av med poliserna då blev alexander gäng efterlyst och en dag blev alexander gäng och ett anat gäng började bråka och då blev det gäng krig dom sköt mot varandra och började bomba mot varandra en dag blev alexander 21 årdå blev alexander skuten av ett anat gäng då blev mamma och pappa tillsammans igen och varge söndag gick dom till alexanders begravnig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp en bra och spän´nade stunder. Jag är en väldig rolig och snäll person men jag har ADHD och dyselexi så jag är väldig dålig på att skriva texter och är inte bra på att läsa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du intespelar för att vinahela tiden utom i bland förlora med vilje för att ge andra spelare ett bra scenario och en bra tidslinjer att rpa på.

Hur hittade du Unive? genom gemsamma spelare på servern som tyckte att jag skulle börja rp igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka