Superkaka | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Superkaka

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198332933598/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Superkaka#9644

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Denna karaktär heter då Hugo Hagman och han är en trevlig och snäll person som vill att alla ska må bra. Han har haft en fin uppväxt och har nästan fått det han har pekat på, men han kände när han flyttade hemifrån att han var väldigt bortskämd och fick se verkligen. Att man inte få allt helt gratis utan man måste jobba för att kunna få det man vill ha. Han är en person som gillar att hålla igång med träning så han är ingen person som vill sitta inne på kontor hela dagarna men om han skulle få ett jobb så kan han absolut ta emot det jobberbjudandet. Han har många drömmar i sitt liv, bland annat att få en bil som han gillar, ett hus och en lägenhet som han kan bo i och trivas i. Han är också liten av en livsnjutare men samtidigt gillar träning.
Hugo har någon personlighet och det är väl att han gillar att träna och har en kroppsbyggnad som en normal men ändå lite tränad kille, snäll och omtänksam kille.
Inom yrken så vill han självklart ha ett jobb som han kan trivas med och kan gå till varje dag och känna att det är rätt för Hugo. Hugos dröm är att få bli chef på någon firma men först och främst så vill ha komma in i yrket han har valt och sedan kanske längre in i karriären få bli chef. Han jobbar inte för att bli rikast utan att få jobba, han är där för att jobba och göra sin grej. Han har också en till dröm och de är att få bilda en familj i framtiden som han kan känna att han vill komma hem efter en arbetsdag.
Hugo vill vara en vanlig Svensson person och få jobb hos en firma då. Och då kunna leva ett bra liv med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat på andra server men det är inget för mig. Jag anser att det är bara lall när jag kommer in. Jag hoppas denna server kan vara lite mer seriös i sin roleplay. Och för jag vill också kunna ha jobb som krävar att man har medlemskap. Sen att hitta vänner att spela med och ha kul när man kommer in.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag ser att det är många spelare på eran server, jag tycker om när det är mer spelare inne. Chansen till senario kan vara högre anser jag.

Hur hittade du Unive? Genom listan i FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplay är att kunna ha kul när jag går in. Komma i bra senarion och kanske vara den personen som skapar dedär bra senariot.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul med andra spelare samt ha en bra spelstund, trevlig stämning och allmänt ha det kul som jag skrev innan. Och att göra senarion så bra som möjligt samt så alla att trivas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka