Accepterad Superkaka | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Superkaka

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198332933598/

Ditt Hex-ID: 1100001163675de (Hex)

Vad är din discord tagg? SuperKaka#9644

Vem var det som bannade dig? jadu, de va en bra fråga du ställe men det står Karl vid "Användernamnnamn: Karl"

Hur lång tid var din ban? Permanet ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fick marja-lisas sko i huvudet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det kan jag ej svara på. gissningsvis att jag ej har varit inne på en månad kanske... I don´t know...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu, jag var inne för kanske 1 månad sedan och gick rund och kollade å så. Nu när jag ansökte om medlemskap och blev godkänd så kommer jag ej in på servern. Fattade inte vad det va så frågade lite i DC servern om vad det va, Var av någon säger att det är en permanet ban och jag undrar vad jag har gjort för fel. Då skriver Pontus som är mod att jag ska göra en överklagan och nu gör jag de. Jag vet att man inte ska diskutera bans i DC så jag gjorde som han sa och började snällt att skirva en överklagan i hopp om att få komma tillbaka på servern:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan inte säga vem som gjort fel. Jag försöker bara att joina servern men jag anser själv att jag inte har gjort fel... Men har jag de så säg jättegärna det till mig :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming var anldeningen. Det är ett tag sedan och JA, jag är medveten om att JAG gjorde fel då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört saktigare och lugnare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka