Nekad Superkaka | Ansökan till servervakt [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Superkaka

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Superkaka

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2003

Vad heter du på discord? SuperKaka#9644

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Fredag: 17:00-22.00
Lördag: 15:00-22.00
Söndag: 15:00-22.00
Måndag: 13.30-16.30
Tisdag-Torsdag: Varierar beroende på träningen och skolan.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Juni, har varit inne tidigare men då spelare jag kanske 30 min men sen Juni har jag börjat spela mer.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle vara en helt vanlig RP spelare och sedan om jag ser en annan spelare som bryter mot en regel så skulle jag kicka han/hon. Jag tror men vet inte men att jag skulle kunna göra server lite bättre RP nivå. Jag ser nästan varje dag när jag är inne att någon spelare som missköter sig och bryter mot en regel. Och därför vill jag bli en vakt på servern för att kicka hen och få bort den spelaren som gjorde fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Som sagt, jag kan se en spelare nästan varje dag som bryter mot en regel eller som är allmänt dåligt påläst om reglerna som ni staff har satt upp. Sen att jag vill hjälpa till lite för er.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag kan ta bort spelare från servern som inte kan reglerna riktigt. Folk som tar tjänstebilar utan att ha jobbet som exempel eller dödar någon på platser där man ej får. Få bort lall, rdm, vdm, powergaming, fearRP,

Varför ska just du bli servervakt? För jag vill hjälpa till er staff som inte har tid och inte är på just den platsen när det händer. Jag kanske är just där då och kan lösa det genom att kicka han/hon om den personen bryter mot en regel. Jag är inte världsbäst inom kommandom och andra saker som har med serverar att göra men ska göra mitt ytersta bästa för en bra spelupplevse.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill att upplevelsen på RP servern ska bli en bra och härligt stund att spela på. Att alla ska känna att när de loggar in idag ska du nästan uppleva att servern är fri ifån lall och annat trams. Jag vill underlätta för er staff så ni kan få en extra minut till annat en att hålla koll på alla spelare! Jag tror iallafall att jag kan underlätta och hjälpa till er staff lite grann iallafall!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Aldrig varit staff på en RP server så där är jag dåligt men absolut öppen för att lära mig. Jag hoppas att detta inte är avgörande för ansökan.

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En av de var powergaming och där lärde jag mig mycket. Inte köra fort rätt in i saker och fortsätta... Sen den andra var när jag skrev i i twitter med OOC relaterade händelser. Återigen lärde jag mig någon och sen har jag lärt mig något

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka