Nekad superhackeer221 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

superhackeer221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000761122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde olsson

Vad är ditt discord namn? Ludde#7194

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Jonas Olsson och på steam heter jag Hasbullah´s friend. Jag är en glad och snäll människa som vill göra andra folk glada. Min karaktär är 20 år gammal. Min dröm är att bli en egen företagare inom fordon och bli framgångsrik och hjälpa folk. Jag är ny inflyttad i staden men dom dagarna jag har spelat har det varit riktigt kul. Jag har hittat massa polare och mer. Mina känslor om servern är bra jag tycker den är bra gjord. Det finns väldigt många möjligheter i servern som t.ex jobb och att man kan köpa massa grejer. Mina intressen är inte så mycket faktiskt jag gillar allt men mina intressen inom servern måste nog vara att hitta folk o snacka med och typ bilar och lära mig mer inom trafik och mer. Båda mina föräldrar är svenska och det är jag med. Man fattar att servern har många medlemmar och är en väldigt bra RP server när man kommer in på den. Det finns massa snälla folk och bra grafik mm. Just nu jobbar jag inom postnord men drömmen innan företagare är nog polis. Detta är min karaktär. hoppas detta räcker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medborgare för att kunna få mer kunskap om servern. Och om man får mer möjligheter när man blir medborgare är det bara en bonus. Och det kanske blir lättare att göra folk gladare om man har mer möjligheter. Jag kommer att bidra med massa glädje och försöka det bästa jag kan så inte folk blir kriminella. Och ska försöka göra så folk inte börjar bråka eller säga massa dumma saker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den högsta RP nivån av alla servrar och alla staffs och medborgarna i staden gör så RP nivån blir väldigt bra. Som sagt dom dagarna jag har spelat så har staffs och medborgare gjort denna servern väldigt rolig jag har får tips hur man ska vara en bra medborgare om jag blir det mm. Och en bra person när man RPar eller träffar på ny inflyttade i staden.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den till mig. Och kollade på twitchstreamers som spelade på denna servern och då ville jag prova så jag laddade ner fivem och nu är det mitt favoritspel tack vare denna bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt och försöka göra min rollspel så realistiskt som möjligt. Asså att man ska spela seriöst och försöka lära sig mer om vuxen livet som t.ex att betala fakturor köpa bilar och massa mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att få bli än ännu bättre RP spelare och att kunna lära sig massa mer saker. Inom vuxen livet plus att göra folk glada.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den ända servern jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka