Accepterad superhackeer221 | Medlem ansökning {burkifläkten} [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

superhackeer221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Ludvig Fernandez Olsson.

Vad är ditt discord namn? Juneshino#6294

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Razhta Junesinho och är en kille som har funnits på servern i typ 2-3 år men har varit bortrest i 2 år. Han har varit massa jobb innan som t.ex jobbat på det gammla bilföretaget som ägere och det hette brittas. Han har jobbat på saras bilar och jobbat inom det kriminella vid sidan av. Razhta är halv svenska och halv spansk bor just nu i Sverige kommer flytta tillbaka till Spanien om ett litet tag Han är 23 år född 2000 och har stora intressen inom fotbollen och det kriminella hans pappa och morfar var kriminella därför vill han också bli det. Han 'r mycket k'nslo sam om det handlar om han mamma eller pappa arnars är han ganska is kall om det skulle hända något hämst eller om han skulle behöva göra ett viktigt jobb som kan ta liv men utanför det kriminella är han en go kille som vill vara med grabbarna och guzzarna såklart och bara leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka så bra jag kan skapa så bra rp och skådespel som möjligt min karaktär vill bli kända och kriminella så när han blir det så ska han börja ge till dom fattiga och hjälpa dom som inte har tillgångar till massa saker som t.ex pengar bilar och mat.
Sen kommer jag ha ett bra inflyttande på yngre och vissa dom hur man ska bete sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man från båda sidorna jag och den andra i scenariot ska a ett samspel och skapa en realistisk situation och inte bara lalla runt så som om jag skulle ta fram vapen kan det bara inte springa runt och sen döda mig utan spela som om det var verkligheten. Sen är det samma om han skulle göra det mot mig då ska jag ta upp händerna och följa med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner, sociala medier och kända streamers. Men också för att Familj som var stora inom servern för och sa att vi skulle börja igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka