Accepterad Superduck912 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Superduck912

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/vcg-pgvt/cqphpjdt

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? KFJ#4017

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Mankast och han har en lång och dyster historia. Han började sitt liv i för orterna till Kävlinge. I tidig ålder så blev hans bror påkörd i ett villa område, bilen körde i 130 km i timmen på en 40 väg. Hans bror dog direkt efter kraschen så Lars han inte ens säga adjö. Han bestämmde sig att gå samhälle och uniform på gymnasiet. Han hoppas nu att han ska få bli trafik polis som vore hans dröm, så han äntligen kan sätta stopp för dessa fartdårarna. Han har blivit väldigt ärrad efter händelsen men gör fortfarande sitt bästa för att vara trevlig och tålmodig. Lars gillar motorsport och brukar titta på det varje lördag kväll.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att skapa glädje på servern. Att vara tålmodig och positiv är någonting jag alltid är. Mitt dröm yrke i verkligheten är att få jobba som polis mer specifikt trafikpolis. Jag kommer inte hålla på med olämpligt språk jag kommer sköta mitt arbete med hänsyn till andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta verkar vara den bästa svenska FiveM server. Denna servern verkar också vara fri från väldigt oseriösa personer som bara vill förstöra.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar mycket på denna servern och nu vill dem att jag ska vara med och spela. De har sagt att detta är den bästa seriösa rp servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bara ha kul och sprida glädje på denna servern. Jag vill också komma in i min rp karaktär för att det är meningen med rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det här är första gången jag ska spela FiveM och det ska bli väldigt intressant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka