Nekad Superduck912 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Superduck912

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/vcg-pgvt/cqphpjdt

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? KFJ#4017

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Mankast och kommer ifrån Löddeköpinge och han är 34 år gammal och hans dröm jobb är polis mer specifikt piket, trafikpolis. Lars Mankast har en brinnande passion för trafikpolis. Han har dessutom ett stort intresse i bilar och bildelar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer skapa glädje på servern och få många bredda leenden. Jag kommer också bidra med att vara en väldigt bra polis. OBS jag är också väldigt seriös inom rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta är den ända svenska FiveM server jag vet. Jag har dessutom sett många multistaden oddshots videos på youtube.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar mycket på denna servern och nu vill dem att jag ska vara med och spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och chilla och att få komma in i en annan karaktär. Jag vill dessutom vara en bra trafikpolis och skapa rättvisa i samhället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det här är första gången jag ska spela FiveM och det ska bli väldigt intressant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka